آیت الله معلمی ، با حضور سرزده در اداره پست قائم شهر ، بمناسبت روز جهانی پست ، از خدمات و زحمات پرسنل این اداره تقدیر بعمل آوردند + تصاویر

پیش از ظهر یکشنبه مورخ 17 مهر 1401 ، آیت الله معلمی ، با حضور سرزده در اداره پست قائم شهر ، بمناسبت روز جهانی پست ، از خدمات و زحمات پرسنل این اداره تقدیر بعمل آوردند.

آیت الله معلمی در بیاناتی فرمودند: پست ، خدمت بسیار ارزشمندی دارد ، در ایام کرونا هم اینگونه بود که تردد و رفت و آمد و مسافرت محدود شده بود ، بنابر این طبعاً ارسال مراسلات افزایش پیدا کرده بود موجب افزایش کار و زحمات شما عزیزان در پُست شده بود. بعضاً هم بعض همکاران شما دچار بیماری شده بودند ، اما معذلک کار تعطیل نمیشد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: یکی از نشانه های ایمان امانتداری است . شما امانتدارید تا زمانی که وفق تعهدی که پذیرفته اید عمل بشود . امانتداری مردم و به موقع امانت را به محلش و به دست طرف مقابل سپردن ، کار بسیار مبارک است.

عضو مجلس خبرگان رهبری فرمودند: پُست خدمتی است که سابقه ی طولانی دارد و از گذشته ی بسیار دور ،با عناوین مختلف جریان داشته است . حرفه ای که هم قداست دارد و هم سابقه ی دیرینه دارد و بسیار فعال و پُر مشتری است ، و ان شاءلله مسئولین ذیربط باید در فرصت مناسبی برای بهسازی فضای پُست ، اقدام نمایند.