دادستان و جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان قائم شهر بمناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت هفته قوه قضائیه با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 1 تیرماه 1402 ، جناب آقای صداقت «دادستان» و جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان قائم شهر بمناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت هفته قوه قضائیه با آیت الله معلمی دیدار کردند .

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند: استکبار و عوامل استکبار تا توانستند سعی کرده بودند نگذارند نظام وابسته سلطنتی ساقط شود ؛ ولی اراده ملت ، رهبری امام راحل فائق آمد و نتوانستند استکبار و عواملش که به هدفشان برسند و شکست خوردند . اما از همان روز اول پیروزی انقلاب در صدد براندازی برآمدند و گزینش کرده بودند که چه کسانی را بردارند و به خیالشان با این کار بتوانند کاری کنند که حتی اگر جمهوری اسلامی پیش میرود هم به خیالشان بدون محتوا بماند .
ایشان افزودند: امام راحل همواره بر دو مسأله تأکید داشت و میفرمود اگر در کشور دستگاه قضا و دستگاه تعلیم و تربیت اصلاح شود و تعلیم و تربیت درست اتفاق بیافتد و دستگاه قضا درست عمل کند کشور مشکلی نخواهد داشت و مملکت روی به تعالی میرود و لذا دشمن از همان روز اول این دو دستگاه را هدف قرار داد و سعی کرد در دستگاه تعلیم و تربیت در همه سطوح عوامل خود را نفوذ بدهد ، و بعد هم دستگاه قضا را تخریب کند و طراحی به شهادت رساندن شهید بهشتی ، بر همین مبنا استوار بود . چرا که شهید بهشتی معمار خوبی بود برای بنیانگذاری دستگاه قضایی جدید و نو و کارآمد .
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: هرساله این ایام فرصت خوبی است که دستگاه قضایی واقعاً یک بازنگری کند . یک وقتی است که انسان خودش را متقاعد میکند که من طبق مقررات قانون به وظیفه ام عمل کرده ام . اما قطعاً شما و همه ی خداباوران و قرآن باوران تنها به این اندازه قانع نمیشوید ، بلکه ، علاوه بر پاسخگویی به دستگاه قضایی ، باید پاسخگویی در پیشگاه خدای رحمان را هم انسان آمادگی داشته باشد .