آیین پاسداشت مقام پرستار و تجلیل از پرستاران شهرستان قائم شهر با حضور و ایراد بیانات آیت الله معلمی در بیمارستان های رازی و ولیعصر«عج» برگزار شد + تصاویر

یکشنبه مورخ 28 آبان 1402 ، آیین پاسداشت مقام پرستار و تجلیل از پرستاران شهرستان قائم شهر با حضور و ایراد بیانات آیت الله معلمی در بیمارستان های رازی و ولیعصر«عج» برگزار شد.

آیت الله معلمی ضمن گرامیداشت روز پرستار فرمودند: پرستاری حضرت زینب در شرایطی بود که سخت تر از آن شرایط برای یک انسان متصور نیست . در شرایطی که از وقایع پیشِ رو مطلع بود. او که شش تَن ازبرادر و برادرزاده ها و دو فرزند رشیدش در مقابل چشم او به شهادت رسیدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر افزودند: شما پرستاران و مدافعین سلامت در ایام کرونا ، واقعاً زینب وار در درجه ی پایین تر ، اما جهاد کردید. در شرایطی که مطلع بودید از خطرِ این بیماری ناشناخته در آن ایام ، که بعضاً متأسفانه خانواده ها در مقابل چشم شما عزیزان در اثر این بیماری از دنیا بروند . تجلیل و تکریم صبر و شکیبایی زینب وارِ شما واقعاً از عهده ی بشر خارج است و ان شاءالله خدای رحمان ضامن اجر شما خواهد بود و بر توفیقاتتان بیافزاید.