اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 29 آبان 1402 ، اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین ، فرمودند تقویت و خدمت بسیج کار بسیار ارزشمندی است ، که بسیج در فرهنگ قرآن معادل قوّامون است ، یعنی کسانی که قیام و ایستادگی ایشان برای خدا است .
رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر افزودند: بصیرت و دور اندیشی امام اینجا هم مشخص میشود که جنگ در سال 59 آغاز شد ، اما صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر 58 بوده است . اینجاست که المؤمن ینظر بنور الله . امام احساس میکرد انقلاب نیاز به پشتوانه دارد ، و پشتوانه ی انقلاب نمیتواند تشکیلات اداری محض باشد ، چه ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ؛ بلکه پشتوانه ی انقلاب روحیات بسیجی میخواهد و وقتی فرمان تشکیل بسیج صادر شد ، واقعاً بعضی از پیکره ی خود ارتش هم بسیجی شدند ؛ دقیقاً نیرو های مختلفی که خالصانه و مخلصانه درعرصه حاضر میشدند ، همه دارای روحیات بسیجی شده بودند.
امام جمعه قائم شهر افزودند: این روحیات بسیجی بوده که دفاع را پیش برد ، چه در ارتش و چه در سپاه و همه ی نیروهای مسلح مردمی ، و اگر این پشتوانه و این تدبیر امام از پیش محقق نمیشد ، معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا منتهی میشد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر افزودند: متأسفانه بی اعتنایی برخی مسئولین در طول این زمان و گاهی تبلیغات رسانه های بیگانه ، کمر بسته بودند که آن قداست و جایگاه بسیج ، و افراد بسیجی و اندیشه ی بسیجی را تضعیف کنند ، اما وعده ی الهی است که آنها ، هم در دنیا ذلت خواهند دید ، و هم در آخرت به لعنت ابدی خدای قادر متعال گرفتار خواهند شد .