مراسم یادواره شهدای کریم کلا بابل با حضور و ایراد بیانات آیت الله معلمی در مسجد جامع این روستا برگزار شد + تصاویر

شامگاه جمعه 15 دی 1402 مراسم یادواره شهدای کریم کلا بابل با حضور و ایراد بیانات آیت الله معلمی در مسجد جامع این روستا برگزار شد .

آیت الله معلمی در این مراسم فرمودند: همه ی قدرت های استکباری و اتحاد جماهیر شوری در حمایت از صدام ایستاده بودند ، اما در چنان شرایطی چگونه جمهوری اسلامی ایران غالب میشود؟ آیا صدام به کدام هدفش رسید؟ به هیچ یک از اهدافش نرسیده است . اما جمهوری اسلامی که از هیچ کشور دنیا کمکی دریافت نمیکرد ، نه از شرق و نه از غرب ، مظلومانه ولی بشیر و شجاع ایستاد . و من یتوکّل علی الله فهو حسبه . هر که به خدا توکل کند ، خدا هم او را کفایت میکند . ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه فرمودند: دنیا در بُعد نظامی خیره شد که دشمن متجاوز را به عقب راندیم و دفاع تحقق پیدا کرد و مقاومت داشتیم . مولای متقیان امیرالمومنین علی «ع» میفرمود: فَالْمَوْتُ فِی حَیَاتِکُمْ مَقْهُورِینَ وَ الْحَیَاةُ فِی مَوْتِکُمْ قَاهِرِینَ ؛ اگر در برابر دشمن ، شکست خورده زنده بماند انسان ، مُرده است . اما اگر کشته شود انسان ، و برای پیشبرد هدف از جان مایه بگذارد ، در مسیر حق ، او زنده است و پیروز.