رزمایش کمک های مؤمنانه شهرستان قائم شهر ، ویژه ماه مبارک رمضان ، در مصلی جمعه قائم شهر برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر سه شنبه مورخ 23 فروردین 1401 رزمایش کمک های مؤمنانه شهرستان قائم شهر ، ویژه ماه مبارک رمضان ، در مصلی جمعه قائم شهر برگزار شد .

آیت الله معلمی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از خدمات و زحمات دست اندرکاران برپایی این رزمایش مؤمنانه فرمودند: میبینید که از برکت نظام اسلامی و از برکت مکتب اهل بیت و از برکت قرآن و رهنمود های رهبر معظم انقلاب ، در شرایط سخت ، این استعداد بالقوه ی جامعه ی ما به فعلیت میرسد و شکوفا میشود و اقدامات بسیار چشمگیری در جهت رسیدیگی به شرایط زندگی نیازمندان اتفاق می افتد . به نوبه ی خودم از همه تشکر دارم . همه بحمدالله با همدلی و هماهنگی و مدیریت منسجم ، این رزمایش زیبا و خوب را رقم زدند . خدای رحمان به همه جزای خیر عطا بفرماید . 

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند : خداوند میتوانست به گونه ای بیافریند که کسی نیاز به دیگری نداشته باشد ، اما از آنجایی که همه ی انسان ها در معرض آزمایش الهی ، و ابتلاء هستند ، که گاهی انسان مبتلا به فقر است و گاهی هم مبتلا به تمکن است ، گاهی آن تمکن خدای ناکرده اسباب گرفتاری انسان میشود که اگر انسان متمکن باشد و به تکالیفش عمل نکند ، آن انسان عواقب تلخی خواهد داشت . با این صراحتی که خدای رحمان در کلام وحی میفرماید :  وَما تُقَدِّموا لِأَنفُسِكُم مِن خَيرٍ تَجِدوهُ عِندَ اللَّهِ ، که هر مومنی انفاقش در راه خدا در درجه ی اول برای خودش است ؛ یعنی کار خیر اگر کرد انسان برای خودش کرد و در درجه ی اول برای خودش قدم گرفت و در درجه ی دوم برای دیگری که نیاز او را رفع کند.