اعضای ستاد برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت مدافع حرم “شهیدحاج محمد بلباسی” در شهرستان قائم شهر ، با حضور در منزل شهید ، با خانواده محترم ایشان دیدار کردند + ویدئو

شنبه مورخ 17 اردیبهشت 1401 ،اعضای ستاد برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت مدافع حرم “شهید حاج محمد بلباسی” در شهرستان قائم شهر ، با حضور در منزل شهید ، ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله معلمی ، با خانواده محترم ایشان دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند: در سالگرد شهادت شهید ، ان شاءلله یک مراسم باشکوه برگزار خواهد شد . 

ایشان افزودند : بحمدالله تا اینجای کار موفق شدند مجری و سخنران و مداح برنامه را از تهران دعوت کنند و به خواست خدا عصر دوشنبه ، بعد از نماز جماعت مغرب و عشا ، در مصلی جمعه برگزار خواهد شد و ان شاءلله شما خانواده این عزیز شهید افتخار خواهید داد به عزیزان و حضور پیدا خواهید کرد .

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصاویر دیدار خانواده شهید با مقام معظم رهبری افزودند : حقیقتاً این تصاویر ، سند بسیار زنده و محکمی است از تفقد مقام معظم رهبری و علاقه و دلبستگی خاص ایشان به شهدا و فرزندان شهدا ، که فرزندان خانواده ی شهدا در آغوش امامت و ولایت جای دارند ، لذا برای همه ی مسئولان هم در همه ی ادوار باید عزیز و محترم باشند. خدا را شاکریم که توفیق حضور و خدمت رسیدن را پیدا کردیم و امیدواریم عنایت خدای رحمان همواره شامل حال شما عزیزان باشد و دلتان را آرام دارد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر فرمودند: زنده بودن هدف شهدا بحمدالله مایه ی آرامش خاطر و تسکین خاطر است.

photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۲۱_(3)_wfit.jpg
photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۱۹_(4)_n780.jpg
photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۱۸_(2)_oc4y.jpg
photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۱۸_(4)_hxq6.jpg
photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۱۸_3l5t.jpg
photo_۲۰۲۲-۰۵-۰۷_۱۴-۳۶-۱۹_ovi6.jpg